kalkus kalkus
126
BLOG

Wielosztuki wolnego słowa

kalkus kalkus Polityka Obserwuj notkę 5

Wielokrotnie już zwracałem uwagę na rozmaite akcje drugiego obiegu mające na celu zachęcenie wiernych czytelników do zakupienia więcej niż jednego egzemplarza ich ulubionego periodyku patriotycznego. Chwyt marketingowy pod tytułem “kup Pan 2 egzemplarze” stał się już znakiem rozpoznawczym konglomeratu medialnego Tomasza Sakiewicza i choć hasła promujące ten typ zachowania emanują na każdym kroku w strefie wolnego słowa efekt najwyraźniej jest mizerny, skoro ruchowi oporu wciąż rzekomo brakuje funduszy. Dotychczas wszelkie tego typu akcje wywoływały u mnie co najwyżej uśmiech politowania, ale w końcu doszedłem do wniosku, że nie ma co więcej pastwić się nad nieszczęściem biednego obozu niepodległościowego. Z poglądami prawicowych publicystów i dziennikarzy zazwyczaj jest mi wyjątkowo nie po drodze, więc zakup nawet jednego egzemplarza Gazety Polskiej nie wchodzi w rachubę w moim przypadku, ale w myśl ogólnie pojętego dobra wspólnego postanowiłem obdarować bliźnich dobrą radą. Tym sposobem Panu Tomaszowi i spółce z ograniczoną niezależnością postanowiłem polecić krótką lekcję ekonomii od sympatycznego płaza płci pięknej:

Może ciemny lud jednak kupi więcej za nieco mniej? Skoro można Polakowi, na dodatek zwykłemu a nie tylko “prawdziwemu”,  wcisnąć w ten sposób dwa jogurty albo trzy batony to czemu by nie spróbować tego samego chwytu z Gazetą Polską? Niech powyższa rada będzie traktowana jako mój osobisty wkład w rozwój wolnego słowa w naszym uciemiężonym kondominium…

kalkus
O mnie kalkus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka